Klantenservice

Betaling & Verzending De verzending vind plaats middels een brievenbuspakketje. De kosten hiervoor bedragen €4,15. Bij bestellingen boven de €40,- geldt GRATIS verzending. De 3-PACK is daarom de meest voordelige optie.
Wij doen ons best om je bestelling binnen 1-2 dagen te verzenden. Meestal geldt: vóór 18.00 uur besteld, dezelfde avond nog verzonden. Omdat het een brievenbuspakketje is, hoef je niet thuis te zijn voor de bezorging van je bestelling.
Aan het pakketje is niet te zien dat menstruatieondergoed.be de afzender is.
Betaalmethoden
Betalen kan op drie manieren:
+ Via Creditcard
+ Via iDeal
+ Via bankoverschrijving (wanneer het verschuldigde bedrag is bijgeschreven, wordt de bestelling in behandeling genomen)
Bankgegevens
ABN AMRO Bank NV
IBAN: NL42ABNA0558391168
BIC / SWIFT: ABNANL2A
Ruilen en retour
Ruilen of Annuleren Als je wilt ruilen of annuleren, omdat je per ongeluk de verkeerde maat hebt besteld of vanwege een andere reden, mail ons dan via info@menstruatieondergoed.be en wellicht kunnen wij de bestelling op tijd aanpassen of ongedaan maken.
Is je bestelling al verzonden, dan kun je je bestelling retourneren middels onderstaande wijze. Als je je producten wilt ruilen, volg je de retourprocedure en kun je vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
Retour
Let op: omdat menstruatie ondergoed onder persoonlijk gebruik valt, geldt een aangepaste wetgeving en daarom ook aangepaste regels. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Als de verzegeling verbroken is, is je bestelling definitief en kan deze niet meer worden geretourneerd.
Retourneren kan binnen 14 dagen.
Je kunt het pakketje dus retour sturen, mits het menstruatie ondergoed in originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking zit. Gebruikte producten mogen niet teruggestuurd worden. Dit is om de hygiëne te waarborgen.
Het retourneren van je bestelling per post of koerier is voor je eigen rekening. We raden je aan gebruik te maken van een koeriersdienst die de waarde van de artikelen die je retourneert, verzekert of je in ieder geval een bewijs van verzending verstrekt.
Terugsturen gaat als volgt:
+ Graag ontvangen we eerst een e-mail met je verzoek tot retourneren/ruilen.
+ Let op! Pas na bericht/goedkeuring kun je de producten terugsturen naar het adres dat wij doorgeven.
Bij goed ontvangst en naleving van de algemene voorwaarden, wordt bij een retour van de gehele bestelling het totale orderbedrag terug gestort (incl. de betaalde verzendkosten). Als je een deel van de bestelling wenst te behouden, wordt alleen het bedrag van het geretourneerde artikel(en) terug betaald.
Contact
Misschien heb je een vraag over ons product, je bestelling of iets anders. Je kunt ons ook altijd benaderen voor andere vragen, op- en/of aanmerkingen, tips, feedback of gewoon je ervaring met menstruatie ondergoed delen! Wij staan erg open voor feedback om ons product te verbeteren. Dus schroom niet en neem contact met ons op! Iedere werkdag van 9.00 tot 21.00 bereikbaar via: info@menstruatieondergoed.be of via het contactformulier en wij zullen je mail zo snel mogelijk beantwoorden.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie bij je af te leveren. Het kan echter voorkomen dat een bestelling tijdens het transport defect raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Juridisch gezien ben je verplicht dit binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek aan ons te melden. Valt het defect onder de garantie, dan zorgen wij kosteloos voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om je klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@menstruatieondergoed.be.